Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-09-04

Refakturowanie kosztów eksploatacji wynajętych pomieszczeń

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością wynajmuje pomieszczenia biurowe w budynku będącym własnością innej spółki. Zgodnie z umową najmu wynajmujący obciąża najemcę kosztami eksploatacji wynajętych pomieszczeń (energia cieplna i elektryczna, woda, usługi telekomunikacyjne). Obciążenie kosztami następuje poprzez refakturowanie z zastosowaniem stawek właściwych danym usługom. Czy powyższa czynność jest prawidłowa w świetle ustawy o podatku od towarów i usług? W którym miesiącu spółka (najemca) powinna dokonać odliczenia naliczonego VAT - w miesiącu wystawienia czy w miesiącu, w którym przypada termin płatności określony w refakturze?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00