Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-09-04

Katalog dla nabywców produktów firmy

Przygotowujemy edycję katalogu informacyjnego zawierającego ofertę naszej firmy. Katalog jest rozprowadzany wśród naszych klientów bezpłatnie poprzez sieć dealerów i przedstawicieli handlowych. Jego koszt wkalkulowany jest w cenę towaru, a klient otrzymuje katalog po zakupie towaru. Inspektor handlowy uznał pierwszą edycję katalogu za informację, jednak w stosunku do niej obecna edycja zawiera pewne treści wartościujące, typu: produkcja na najwyższym poziome, prężne przedsiębiorstwo. Czy zawarcie kilku takich sformułowań w katalogu o charakterze informacyjnym przesądzi o jego zaliczeniu do reklamy?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00