Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-09-04

Zwrot towaru i faktury przy sprzedaży wysyłkowej

Nasza firma zajmuje się wysyłkową sprzedażą programów komputerowych za zaliczeniem pocztowym. Razem z naszym produktem wysyłamy też wystawione faktury, wychodząc z założenia, że jeżeli klient zapłaci za produkt - automatycznie otrzyma fakturę. Zdarza się tak, że klient nie odbierze naszego produktu i przesyłka wraca z fakturą. Czy w takim przypadku wystawić fakturę korygującą, czy po prostu nie ująć tej faktury w przychód? Kiedy powstaje obowiązek podatkowy i jak korygować wystawione i rozliczone „podatkowo” faktury, które zostały zwrócone.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00