Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-09-04

Rozliczenia z zagranicznym kontrahentem - reklamacja i odsprzedaż towarów

Prowadzę działalność gospodarczą i rozliczam się za pomocą podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Sprowadzam opony z Włoch, które sprzedaję. Mam dwa problemy, związane z rozliczeniem transakcji w księdze.
REKLAMACJA TOWARÓW
Niektórzy klienci reklamują opony. My wydajemy im od razu drugie, zabierając reklamowane. Reklamacje zgłaszamy firmie we Włoszech. Po paru miesiącach otrzymujemy z Włoch, w związku z reklamacją, faktury korygujące. Reklamacje nie są uwzględniane w 100 proc. (są uwzględniane np. w 50 lub 75 proc.). Jak powinny wyglądać zapisy w księdze?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00