Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-09-04

Skutki zaniechania inwestycji

Jesteśmy oddziałem spółki akcyjnej. Firma zaniechała inwestycji, na którą złożyły się głównie koszty wykonania dokumentacji technicznej w latach 1999 i 2000. Jak należy rozliczyć VAT naliczony z okresu inwestycji: czy dokonać korekty każdej deklaracji, w której występował VAT naliczony związany z inwestycją, czy też korekty podatku naliczonego w momencie otrzymania decyzji o zaniechaniu inwestycji?
Czy w umowach stałych z dostawcami artykułów spożywczych możemy zapisywać termin fakturowania jeden raz w miesiącu, mimo że dostawy odbywają się kilka razy w miesiącu?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00