Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-09-04

Skutki dla sprzedawcy braku zapłaty należności z faktury

W 1999 r. wykonywałam usługi dla firmy - podatnika VAT. Po ich zakończeniu wystawiłam fakturę VAT i otrzymałam potwierdzenie odbioru faktury przez usługobiorcę. Podatek został z faktury rozliczony w deklaracji podatkowej. Do chwili obecnej, mimo wielu monitów i wezwań do zapłaty, nie otrzymałam należności z wystawionej faktury. Od roku telefon usługobiorcy nie odpowiada, a wysyłane wezwania do zapłaty wracają z adnotacją „adresat nie istnieje”. Czy mam jakieś możliwości skorygowania VAT lub zaliczenia go w koszty uzyskania przychodu?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00