Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-09-04

Zwrot gotówki za reklamowane towary

Nasza spółka prowadzi sklep z różnorodnym asortymentem. Klienci reklamują wadliwe towary. Często - ze względu na brak możliwości wymiany wadliwego towaru - proponujemy zwrot gotówki. Jak prawidłowo księgować reklamacje (wypłacenie gotówki albo wymianę towaru na niewadliwy)?
Najczęstszym przypadkiem reklamacji są reklamacje wnoszone do sprzedawców przez osoby fizyczne. Ewidencja reklamacji zgłaszanych przez osoby fizyczne w placówkach handlu detalicznego powinna być w zasadzie prowadzona z uwzględnieniem przepisów art. 29 ust. 1 ustawy z 8 stycznia 1993 r. o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym (Dz.U. Nr 11, poz. 50 ze zm.). Zgodnie z tym przepisem
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00