Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-09-04

Zakup środka trwałego w okresie braku sprzedaży

Od kilku miesięcy firma nie dokonała żadnej sprzedaży, robi natomiast zakupy, między innymi kupiła w tym czasie środek trwały. W jaki sposób należy rozliczyć podatek naliczony od zakupów w oparciu o art. 19 ust. 4 ustawy o VAT? Czy należy co miesiąc składać deklaracje VAT-7 z wykazanym w dziale D-2 narastająco podatkiem naliczonym, czy też nie należy składać deklaracji w tym czasie, a podatek naliczony wynikający z zapisów księgowych wykazać dopiero w dziale D-2 w miesiącu, w którym nastąpi obowiązek podatkowy? Czy w miesiącu, w którym nastąpi sprzedaż towarów, firmie będzie przysługiwał zwrot podatku od środka trwałego zakupionego w okresie braku sprzedaży?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00