Cel: kompetencje
Zasadniczym celem wszelkich programów szkoleniowych jest dokonanie zmiany w zakresie wiedzy, umiejętności oraz postaw w taki sposób, by poprzez zmiany w zachowaniu pracowników osiągnąć pozytywny wpływ na wydajność indywidualną i zespołową.
Grzegorz Filipowicz
Autor jest psychologiem, dyrektorem ds. merytorycznych w Profirmie. Ma blisko 15-letnie doświadczenie w branży szkoleniowo-konsultingowej. Jest współpracownikiem oraz wykładowcą czołowych polskich uczelni.
Kontakt: grzegorz.filipowicz@profirma.com.pl
Szkoleniowców i szefów firm najbardziej interesuje wpływ programów szkoleniowych na kompetencje uczestników zajęć, a w dalszej perspektywie na ich efektywne funkcjonowanie w ramach organizacji. Analiza potrzeb szkoleniowych musi zatem w naturalny sposób przeprowadzić nas od celów biznesowych organizacji do potrzeb w zakresie rozwoju kompetencji pracowników.
Podstawowe tezy
1. O zarządzaniu szkoleniami możemy mówić niemal wyłącznie w sytuacji, gdy stanowią one jeden z elementów działań firmy nastawionych na realizację jej strategicznych celów biznesowych.
