Nowy model komunikacji w Alior Banku
Instytucja finansowa zatrudniająca ponad 6,5 tys. osób potrzebuje sprawnych narzędzi przekazywania informacji. Ideał nowoczesnej komunikacji przypomina stół, na którym każdy może położyć swoje teksty i każdy może wybrać te, które go dotyczą i interesują. Alior Bank może poszczycić się zarówno bardzo nowoczesną platformą społecznościową, która umożliwia natychmiastową interakcję, jak i nową generacją tradycyjnej komunikacji.
Alior Bank wystartował na polskim rynku w momencie wybuchu globalnego kryzysu ekonomicznego w 2008 roku. Mimo trudnej sytuacji systematycznie zdobywał klientów, upowszechniając produkty i usługi, które dotychczas dostępne były tylko dla nielicznych, najzamożniejszych osób. Początkowo bank zatrudniał 78 pracowników w bardzo pionierskich warunkach. W 2013 roku Alior Bank liczył już 5 tys. pracowników - głównie ludzi młodych (75 proc. miało poniżej 35 lat) i posiadających wyższe wykształcenie. Typowi reprezentanci pokolenia Y. Jednak z biegiem czasu i dynamicznym tempem rozwoju duch pionierskiego zaangażowania zaczął przygasać. Lekarstwem na rozpalenie ducha miała się stać komunikacja wewnętrzna dostosowana do oczekiwań tego typu odbiorców - młodych, ambitnych pracowników oraz do potrzeb samego banku.
