Marketing internetowy bez tajemnic (1)
Strona internetowa firmy – pozycja w wyszukiwarce
Strona internetowa firmy przede wszystkim musi być widoczna, czyli osoba zainteresowana firmą czy danym produktem powinna łatwo ją znaleźć, wpisując konkretne, powiązane z tematem słowa w okno wyszukiwarki. Temu służy SEO, czyli odpowiednia optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Optymalizacja polega na poszukiwaniu najskuteczniejszego pod kątem pozycji danej witryny zestawu rozwiązań dotyczących treści, kodu strony, linków przychodzących oraz innych czynników wpływających na pozycję strony w wyszukiwarce. Strona przygotowana zgodnie z zasadami SEO ma ogromny wpływ na jej pozycję w wynikach organicznych.
Sposób prezentacji i jakość treści na stronie mają bardzo duże znaczenie przy optymalizacji pod kątem SEO. Dlatego warto zadbać o to, aby spełniały one określone warunki. O tym, jakie treści będą zamieszczone na stronie, decyduje jej właściciel. Ale aby zaprojektować witrynę, która będzie jak najlepiej widoczna
