Ciągle się uczymy
Umiejętność zarządzania firmą w nieprzewidywalnych, szybko zmieniających się warunkach i przy olbrzymiej ilości danych decyduje w większym stopniu niż wcześniej o sukcesie biznesowym organizacji. Jaką strategię zarządzania pracownikami stworzyć i jakimi metodami ją realizować, aby być pracodawcą z wyboru, można zobaczyć na przykładzie Angelini Pharma Polska.

Podstawą strategii biznesowej Angelini Pharma jest rozwój firmy jako wiodącego europejskiego innowatora, działającego w trosce o zdrowie i życie pacjentów. Dlatego Angelini Pharma stawia przede wszystkim na ciągłe unowocześnianie swoich procesów, ścisłą współpracę z najlepszymi instytucjami badawczymi i wartościowe partnerstwa, a także na digitalizację.
Bycie innowatorem, dostarczanie skutecznych nowoczesnych terapii, wprowadzających jakościową zmianę, jest jednym z zasadniczych celów strategii biznesowej firmy. Z tego wynikają poszczególne aspekty strategii personalnej, jaką spółka przyjęła i realizuje.
- Żeby być wiodącym innowatorem, trzeba być atrakcyjnym pracodawcą. Z perspektywy HR najistotniejsze dla nas jest to, abyśmy byli pracodawcą z wyboru. Pod tak sformułowanym celem kryją się konkretne i szeroko prowadzone aktywności związane z kulturą firmy, z jej wewnętrzną organizacją, a także z nowoczesną technologią i digitalizacją, które ułatwiają i uatrakcyjniają pracownikowi jego drogę w firmie - mówi Anna Mistewicz, dyrektor HR i członek zarządu Angelini Pharma.
System wartości
Na poziomie całej Grupy określony został system wartości uznawanych za kluczowe w firmie, takich jak:
- etyka i odpowiedzialność (poszanowanie najwyższych standardów etycznych stanowiących podstawę wszystkich działań
