Dialog chatbota z kandydatem
Powoli albo rewolucyjnie technologie pojawiają się niemal w każdej dziedzinie naszego życia. Również w pracy działu personalnego każdego roku widać nowe rozwiązania, które pomagają lub wręcz wyręczają HR-owców w codziennych działaniach. Przyjrzymy się procesowi poszukiwania, wdrażania i zarządzania pracownikami pod kątem tych miejsc, gdzie technologia może wspomagać działy personalne.

Rekrutacja to najbardziej czasochłonna część pracy HR-owców. Nic dziwnego, że w tym obszarze pojawiło się wiele ciekawych rozwiązań technologicznych, które mają tę pracę uczynić lżejszą, szybszą i bardziej efektywną. Można się też spodziewać, że właśnie w tym obszarze dokonywać się będzie najszybsza rewolucja technologiczna. Już w 2017 r. w badaniu polskich działów HR, zrealizowanym przez Emplocity, połowa ankietowanych uznała, że w najbliższej przyszłości proces docierania do kandydatów oraz pozyskiwania ich aplikacji odbywać się będzie bez udziału człowieka. A było to na dwa lata przed wybuchem pandemii, która jeszcze ten trend wzmocniła! Szczególnie początkowy etap rekrutacji wydaje się wymarzonym miejscem do zastąpienia rekrutera przez technologię. Możliwość szybkiego przejrzenia setek,
