W 2025r. stawiam na…


Natalia Brzoza-Plichta
Menedżerka ds. szkoleń i rozwoju talentów w Securitas Polska
Stawiam na relacje, dane i technologie. Patrząc w przyszłość, jestem pewna, że wciąż jednym z kluczowych zadań działów HR będzie wspieranie w organizacji kompetencji niezbędnych do budowania dobrych relacji. Niezależnie od tego, czy mówimy o relacjach menedżerów z pracownikami, między pracownikami w zespołach czy relacjach z klientami, to świadomość procesu budowania relacji i umiejętność skutecznej komunikacji będą zawsze kluczowymi elementami warunkującymi efektywne działanie organizacji. Z roku na rok obszar ten zyskuje na znaczeniu. W firmach pracują obok siebie przedstawiciele wielu pokoleń i środowisk - osoby o różnych oczekiwaniach i poglądach, akcentujące często zupełnie inne potrzeby. Czasami taki obraz rzeczywistości widziany jest jako wyzwanie, a nawet przeszkoda. Jednocześnie wiele osób dostrzega, że w różnorodności tkwi ogromny potencjał, o ile uda się sprawić, aby osoby te pracowały ze sobą, zjednoczone wokół wspólnego celu, a nie obok siebie. Może się to wydarzyć tylko w środowisku sprzyjającym zaangażowaniu pracowników, gdzie panuje szacunek i zaufanie.
