Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2002-11-05

Oznaczanie cen w sprzedaży detalicznej

Przepisy rozporządzenia z dnia 10 czerwca 2002 r. określają w precyzyjny sposób zasady uwidaczniania promocji oraz obniżek i podwyżek cen. W przypadku oferowania towaru po cenie promocyjnej lub obniżonej w materiałach reklamowych, np. ulotki reklamowe, ogłoszenia prasowe oraz na wywieszkach, umieszczonych przy tych towarach, należy uwidocznić:
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00