Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2001-06-09

Wyłączenie z kosztów uzyskania przychodów usług marketingowych

Wyłączenie z kosztów uzyskania przychodów usług marketingowych

Aby zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki z tytułu usług marketingowych, nie wystarczy samo posiadanie faktury za ich wykonanie. Konieczne jest także udowodnienie, że zostały one rzeczywiście wykonane oraz że miały bądź mogły mieć wpływ na zwiększenie przychodów.

W trakcie kontroli skarbowej stwierdzono, że spółka zawarła umowę z firmą promocyjną na świadczenie usług marketingowych. W umowie zaznaczono, że usługi te będą polegały w szczególności na:

l

zachęcaniu, na terenie całego kraju, do zakupu produktów, którymi handlowała spółka,

l

wynajdywaniu potencjalnych nabywców i przekazywaniu im kompleksowej informacji dotyczącej właściwości oferowanych produktów,

l

sprzedaży bezpośredniej,

l

podejmowaniu aktywnych działań zmierzających do pozyskiwania klientów, a następnie do ugruntowania ich wierności i lojalności w stosunku do spółki.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00