comment
Artykuł
Data publikacji: 2004-08-10
Ewidencja kosztów reklamy
Koszty reklamy są ponoszone przez większość podmiotów gospodarczych, które prześcigają się między sobą w zakresie marketingowych technik uatrakcyjnienia produktów, towarów czy usług. Ewidencji kosztów reklamy towarzyszą problemy interpretacyjne związane ze zdefiniowaniem samego pojęcia „reklama”, ponieważ w przepisach prawa nie ma takiej definicji.
Reklama pełni między innymi funkcje
informacyjne, ale informacja nie zawsze jest reklamą. Pomiędzy
pojęciami "informowanie" a "reklamowanie" istnieje dość płynna
granica. Z reklamą mamy do czynienia wtedy, gdy wartościujemy
nasz towar lub usługę lub porównujemy go z innymi towarami lub
usługami konkurencyjnych jednostek, ewentualnie pokazujemy jakieś
istotne cechy tego towaru lub usługi, których nie posiadają towary
lub usługi innych podmiotów.
Z punktu widzenia odbiorcy danej reklamy możemy
mówić o reklamie publicznej i niepublicznej. Ta pierwsza
...
Pozostało 83% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right