Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2004-08-10

Ewidencja kosztów reklamy

Koszty reklamy są ponoszone przez większość podmiotów gospodarczych, które prześcigają się między sobą w zakresie marketingowych technik uatrakcyjnienia produktów, towarów czy usług. Ewidencji kosztów reklamy towarzyszą problemy interpretacyjne związane ze zdefiniowaniem samego pojęcia „reklama”, ponieważ w przepisach prawa nie ma takiej definicji.

Reklama pełni między innymi funkcje informacyjne, ale informacja nie zawsze jest reklamą. Pomiędzy pojęciami „informowanie” a „reklamowanie” istnieje dość płynna granica. Z reklamą mamy do czynienia wtedy, gdy wartościujemy nasz towar lub usługę lub porównujemy go z innymi towarami lub usługami konkurencyjnych jednostek, ewentualnie pokazujemy jakieś istotne cechy tego towaru lub usługi, których nie posiadają towary lub usługi innych podmiotów.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00