Wyszukaj według identyfikatora
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2004-08-10

Ewidencja kosztów reklamy

Koszty reklamy są ponoszone przez większość podmiotów gospodarczych, które prześcigają się między sobą w zakresie marketingowych technik uatrakcyjnienia produktów, towarów czy usług. Ewidencji kosztów reklamy towarzyszą problemy interpretacyjne związane ze zdefiniowaniem samego pojęcia „reklama”, ponieważ w przepisach prawa nie ma takiej definicji.

Reklama pełni między innymi funkcje informacyjne, ale informacja nie zawsze jest reklamą. Pomiędzy pojęciami "informowanie" a "reklamowanie" istnieje dość płynna granica. Z reklamą mamy do czynienia wtedy, gdy wartościujemy nasz towar lub usługę lub porównujemy go z innymi towarami lub usługami konkurencyjnych jednostek, ewentualnie pokazujemy jakieś istotne cechy tego towaru lub usługi, których nie posiadają towary lub usługi innych podmiotów.
Z punktu widzenia odbiorcy danej reklamy możemy mówić o reklamie publicznej i niepublicznej. Ta pierwsza ...
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00