Wykształcenie kandydata na stanowisko zastępcy głównego księgowego
W związku z objęciem od 1 stycznia 2010 r. stanowiska zastępcy głównego księgowego w jednostce budżetowej gminy zostałam zobowiązana przez pracodawcę do uzupełnienia posiadanego wykształcenia, ponieważ uznano, że ukończone przeze mnie liceum ekonomiczne o specjalności "Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw" - z uzyskanym tytułem technika ekonomisty, a także studia zawodowe na Politechnice Śląskiej, na kierunku "Organizacja i zarządzanie", ze specjalnością "Zarządzanie przedsiębiorstwem" - z uzyskanym tytułem inżyniera, przy posiadanej 7-letniej praktyce w księgowości, nie są wystarczające do jego zajmowania. Skoro moje wykształcenie w zakresie ekonomii wystarcza na podstawie art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych do pełnienia funkcji głównego księgowego - to z czego wynikają takie wymagania pracodawcy - z niedopatrzenia urzędników czy błędnej interpretacji prawa?
