Gazeta Samorządu i Administracji 3/2005 z 31.01.2005, str. 27
Data publikacji: 28.06.2018
Znak sprawy nie może zaczynać się od symbolu związku międzygminnego
ORGANIZACJA PRACY URZĘDU
pytanie
Jak powinien wyglądać znak sprawy na piśmie wysyłanym ze związku międzygminnego? Czy można znak sprawy zacząć od symbolu literowego (skrótu nazwy) związku międzygminnego?
odpowiedź
Każde pismo wysyłane ze związku międzygminnego, podobnie jak z urzędu gminy, musi mieć swój znak sprawy. Znak sprawy to zespół symboli określających przynależność sprawy do określonej komórki organizacyjnej związku międzygminnego i określonej grupy spraw. Dlatego znak sprawy powinien zawierać tylko: symbol literowy komórki organizacyjnej związku międzygminnego; symbol liczbowy hasła według jednolitego rzeczowego wykazu akt; liczbę kolejną, pod którą sprawa została zarejestrowana w spisie spraw, oraz dwie ostatnie cyfry roku, w którym sprawę wszczęto. W związku z tym znak sprawy na piśmie wysyłanym ze związku międzygminnego nie może zawierać symbolu literowego (skrótu nazwy) związku międzygminnego.
