Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2006-03-01

Co zrobić, gdy bank nie wykonał zleconej przez nas dyspozycji i ponieśliśmy z tego tytułu wymierną stratę

Większość swoich bieżących rachunków reguluję korzystając z systemu bankowości elektronicznej udostępnionego mi przez mój bank. Po otrzymaniu faktury wprowadzam dane do systemu i zlecam wykonanie przelewu zgodnie z terminem płatności (korzystam z przelewów z datą przyszłą). W dniu, w którym bank ma wykonać moją dyspozycję, zapewniam na swoim koncie bankowym odpowiednie środki potrzebne do wykonania zlecenia. Jednak mimo że wprowadziłam właściwe dane do przelewu i na rachunku znajdowały się wystarczające środki, bank nie wykonał mojej dyspozycji z powodu awarii systemu elektronicznego. Beneficjent płatności naliczył mi w związku z tą sytuacją odsetki za nieterminową płatność. Czy mam szansę na zwrot naliczonych odsetek? Przecież winny niewykonania przelewu był bank.

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00