Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-05-20

Jak ująć w księgach rachunkowych operację likwidacji środków trwałych

W ostatnich numerach „Brifu” szczegółowo opisaliśmy ewidencję i zasady amortyzacji różnych grup aktywów trwałych. Poniżej przedstawiamy zasady ujmowania w ewidencji ostatniej czynności, która zazwyczaj dotyczy danego środka trwałego i która znajduje odzwierciedlenie w księgach rachunkowych jednostki - czyli likwidacji tego środka.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00