Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2013-01-03

Jak należy ustalić i jak ująć w księgach rachunkowych rezerwy na przyszłe świadczenia na rzecz pracowników

Podczas szacowania kwoty rezerwy na przyszłe świadczenia na rzecz pracowników należy uwzględniać wszystkie obowiązkowe obciążenia pracodawcy wynikające z obowiązujących na dzień jej szacowania przepisów prawa (np. składki emerytalne, składki rentowe i inne).

Rezerwy powinny uwzględniać zdarzenia przyszłe, które mogą wpłynąć na wysokość kwoty niezbędnej do wypełnienia przez jednostkę obowiązku świadczenia, jeśli istnieją wystarczające i obiektywne dowody na to, że zdarzenia te nastąpią.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00