Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 11.12.2003, sygn. PB1-443/66/03, Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza, sygn. PB1-443/66/03

Opodatkowanie podatkiem VAT przychodów z tytułu świadczenia na rzecz firmy telekomunikacyjnej usługi polegającej na promowaniu jej przez reklamę, marketing i sprzedaż "programu lojalnościowego"

Pytanie podatnika

Naczelnik Urzędu Skarbowego Kraków-Krowodrza w odpowiedzi na pismo z dnia 23 października 2003 r. (data wpływu: 30 październik 2003 r.) uzupełnione opłatą skarbową oraz dodatkowymi informacjami w dniu 3 grudnia 2003 r. - w sprawie udzielenia pisemnej informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego, działając na podstawie art. 14 a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 ze zm.) informuje:

S.A podpisała umowę o współpracy z firmą telekomunikacyjną w sprawie świadczenia usług dostępu do sieci Internet poprzez wykorzystanie sieci telekomunikacyjnej należącej do tej firmy. W ramach w/w umowy S.A. prowadząc portal internetowy, z którego korzystają użytkownicy Internetu jest zobowiązana do kształtowania usługi dostępu do Internetu poprzez sieć telekomunikacyjną, promowania jej bezpośrednio wśród indywidualnych użytkowników, prowadzenia działalności marketingowej w celu zdobycia jak największej liczby użytkowników oraz maksymalizacji czasu korzystania z usługi, a w szczególności, prowadzenia kampanii marketingowych. Z tytułu wygenerowania ruchu w sieci Internet firma telekomunikacyjna będzie osiągała określony przychód od użytkowników (opłaty od użytkowników z tytułu korzystania z sieci Internet ). S.A. będzie partycypować w tym przychodzie na zasadach określonych umową. Ponadto realizując postanowienia ww. umowy S.A. zamierza zorganizować "program lojalnościowy", który przewiduje przyznawanie użytkownikom punktów za czas spędzony w Internet. Za określoną ilość punktów użytkownicy będą mogli otrzymać od S.A. bez konieczności zapłaty np. konta pocztowe czy inne płatne usługi, które dostępne są w ofercie rynkowej za określone sumy pieniężne.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00