insert_drive_file
Interpretacja
Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 05.10.2004, sygn. 1MUS-1471/DPD2/423/190/2004/JB, Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1MUS-1471/DPD2/423/190/2004/JB
Czy wydatki Spółki za wykonanie usług marketingowych przez Dystrybutorów mogą być przez Spółkę zaliczone do podatkowych kosztów uzyskania przychodów?
Pytanie podatnika
Z przedstawionego w piśmie stanu faktycznego wynika, że Spółka prowadzi sprzedaż wyrobów na rzecz sieci dystrybutorów. Aktualnie oprócz umów w zakresie sprzedaży zamierza zawrzeć z dystrybutorami odrębne umowy, na podstawie których dystrybutorzy będą świadczyć na rzecz Spółki usługi marketingowe, których celem jest zintensyfikowanie sprzedaży konkretnie wskazanych towarów już oferowanych w sprzedaży, bądź wprowadzenie na rynek nowego rodzaju konkretnych towarów.
Pozostało 79% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także