Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 05.10.2004, sygn. 1MUS-1471/DPD2/423/190/2004/JB, Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1MUS-1471/DPD2/423/190/2004/JB

Czy wydatki Spółki za wykonanie usług marketingowych przez Dystrybutorów mogą być przez Spółkę zaliczone do podatkowych kosztów uzyskania przychodów?

Pytanie podatnika

Z przedstawionego w piśmie stanu faktycznego wynika, że Spółka prowadzi sprzedaż wyrobów na rzecz sieci dystrybutorów. Aktualnie oprócz umów w zakresie sprzedaży zamierza zawrzeć z dystrybutorami odrębne umowy, na podstawie których dystrybutorzy będą świadczyć na rzecz Spółki usługi marketingowe, których celem jest zintensyfikowanie sprzedaży konkretnie wskazanych towarów już oferowanych w sprzedaży, bądź wprowadzenie na rynek nowego rodzaju konkretnych towarów.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00