Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 05.05.2004, sygn. I-A-1/415-20/B.Sz./04, Urząd Skarbowy Łódź-Widzew, sygn. I-A-1/415-20/B.Sz./04

W budynku składajacym się z 3 mieszkań jestem właścicielką jednego z nich i wynajmuje je firmie. Jeden właściciel pełni funkcję administratora. Na podstawie ogólnej faktury sam opłaca koszty za zużycie wody dla całego budynku, oświetlenie wspólnej klatki schodowej oraz wywóz śmieci, a nastepnie rozlicza je na pozostałych właścicieli na podstawie wezwania do zapłaty.Wskazaną kwotę reguluję poprzez wysłanie jej na jego osobisty rachunek bankowy, następnie wystawiam fakturę na tę kwotę plus VAT mojemu najemcy. W PIT-5 kwotę otrzymaną od najemcy traktuje jako przychód, natomiast kwotę wpłaconą na konto jako koszt uzyskania przychodu. Czy prawidłowo dokonuję rozliczeń?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00