Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 28.05.2004, sygn. D-1/415/273/2004, Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie, sygn. D-1/415/273/2004

Zgodnie z art. 14a § 1 Ordynacji podatkowej, zwracam się z prośbą przedstawienie zakresu stosowania prawa w mojej sprawie. Jestem przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie usług transportowych. Działalność rozpocząłem w październiku 2003 r. W okresie do końca roku poniosłem liczne wydatki związane z organizacją firmy, jednak nie wystawiłem żadnej faktury sprzedaży - nie miałem żadnych przychodów. Poniesione wydatki potraktowałem jako stratę w 2003 r. i zamierzam rozliczyć ją w sposób przewidziany w art. 9 ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Proszę o udzielenie informacji o słuszności takiego rozwiązania. W dniu 17.05.2004 r. podatnik złożył dodatkowe pismo: W odpowiedzi na pismo w sprawie uzupełnienia i sprecyzowania rodzaju wydatków na zorganizowanie firmy przedstawiam w załączeniu wyciąg z książki przychodów i rozchodów za m-c XI i XII 2003 r. Jednocześnie oświadczam, że dowody źródłowe pozostawiono do kontroli VAT.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00