Interpretacja
Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 16.06.2005, sygn. L.IS.II/2-443/69/05, Izba Skarbowa w Rzeszowie, sygn. L.IS.II/2-443/69/05
W jakim terminie powinno się wykazywać udzielenie klientowi premii w formie bonu rabatowego?
Dyrektor Izby Skarbowej w Rzeszowie, działając na podstawie art. 14 b § 2 ustawy z dn. 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 ze zmian.), w brzmieniu obowiązującym do dn. 31.12.2004 r., dokonuje zmiany informacji udzielonej Podatnikowi przez Naczelnika Podkarpackiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie, pismem z dn. 7.02.2005 r.,o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego, i wyjaśnia:
Z treści złożonego pisma Jednostki z dn. 7.12.2004 r. oraz pisma uzupełniającego z dn. 27.12.2004 r. wynika, że Spółka prowadzi akcję promocyjną, polegającą na udzielaniu klientom premii w formie bonu rabatowego. Zakup wybranych towarów jest promowany wydaniem bonów o różnej wartości. Kupujący, który otrzyma taki bon, ma prawo w okresie jego ważności do dokonania nim zapłaty za dowolny zakupiony towar. Bon nie jest natomiast wymienialny na kwotę pieniężną. Spółka nie prowadzi rejestracji osób pobierających i realizujących bony.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right