Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 04.08.2005, sygn. ZD/406-96/CIT/05, Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, sygn. ZD/406-96/CIT/05

Podatnik prosi o potwierdzenie, czy prawidłowe jest Jego stanowisko, zgodnie z którym koszty ponoszone z tytułu usług reklamowych i marketingowych świadczonych przez zleceniobiorcę stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów?

Pytanie podatnika

Z przedstawionego w złożonym wniosku stanu faktycznego wynika, iż Spółka na podstawie zawartej umowy nabywa od Firmy X (zleceniobiorca) usługi reklamowe i marketingowe, dotyczące produktów leczniczych z tzw. grupy leków bez recepty, kosmetyków i suplementów diety.

Świadczenie w sposób ciągły kompleksowej usługi reklamowej na rzecz Spółki obejmuje w szczególności następujące działania:

    - tworzenie koncepcji promocji marki,
    - kompleksową organizację kampanii reklamowych, polegającą m.in. na opracowaniu koncepcji, zaprojektowaniu, produkcji i rozpowszechnianiu materiałów reklamowych,
    - współpracę z agencjami reklamowymi w celu promocji produktów,
    - dostarczanie materiałów promocyjnych dotyczących produktów potencjalnym i obecnym klientom Spółki,
    - prowadzenie multimedialnych kampanii promocyjnych,
    - planowanie i organizowanie innych działań promocyjnych dotyczących produktów, zgodnie z zapotrzebowaniem Spółki,
    - wizytowanie aptek, hurtowni oraz sklepów w celu promocji produktów leczniczych,
    - planowanie i organizowanie spotkań z przedstawicielami sieci dystrybucyjnej, aptecznej i pozaaptecznej, mających na celu reklamę produktów leczniczych,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00