Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 21.07.2006, sygn. 1472/ROP1/423-182-235/06/AJ, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-182-235/06/AJ

Czy niekompletne dostawy (braki) towarów za wynagrodzeniem pozwalają na uznanie reklamacji za koszt uzyskania przychodów? Spółka od kontrahenta z Unii Europejskiej (Dostawca) otrzymuje faktury dokumentujące wewnątrzwspólnotowe nabycie towaru za wynagrodzeniem. Zgodnie z ustaleniami stron reklamacje z tytułu niekompletnych dostaw w wysokości nie przekraczającej jednorazowo 200 EUR nie są przez Dostawcę rozpatrywane, Dostawca nie wystawia dokumentu korygującego pierwotną fakturę sprzedaży i kwota ta pozostaje kosztem odbiorcy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00