Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 20.11.2006, sygn. AD-II/J-K/415/8/2006, Urząd Skarbowy Poznań-Grunwald, sygn. AD-II/J-K/415/8/2006

146211,131515

Tożsamy z
Pytanie podatnika

-W jaki sposób zaksięgować i rozliczyć nabyte maszyny krawieckie w celu wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy sfinansowanych w ramach refundacji przez Powiatowy Urząd Pracy oraz sposobu rozliczenia otrzymanej refundacji.

W przedstawionym stanie faktycznym podatnik wskazuje, że prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w zakresie krawiectwa, którą rozlicza na podstawie zaprowadzonej podatkowej księgi przychodów i rozchodów.Podatnik w dniu 11 sierpnia 2006r. zawarł umowę z Powiatowym Urzędem Pracy, której przedmiotem była refundacja kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy, udzielana podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą ze środków Funduszu Pracy dla skierowanych bezrobotnych.Wnioskodawca w sierpniu 2006r. uruchomił filię pracowni krawieckiej, dla której w dniu 24.08.2006r. zakupił maszyny krawieckie.W dniu 29.08.2006r. po spełnieniu wymogów określonych w umowie o udzieleniu refundacji podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego zawartą z Powiatowym Urzędem Pracy otrzymał zwrot części wydatków na zakup przedmiotowych maszyn.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00