Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 04.07.2007, sygn. IS.II/2-443/54/07, Izba Skarbowa w Rzeszowie, sygn. IS.II/2-443/54/07

Spółka za kupiła kalendarze dla swoich klientów, w których zamieściła reklamę swojej firmy (jednostkowa cena nabycia kalendarza przekroczyła 5 zł). Czy w opisanej sytuacji spółka może potraktować kalendarze, w których znajduje się reklama i informacja o spółce zakupione na potrzeby reprezentacji i reklamy jako materiały drukowane i nie naliczać VAT?

Pytanie podatnika
Referencje
PUS.II/443/160/2005/MM, postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego

Dyrektor Izby Skarbowej w Rzeszowie, działając na podstawie przepisów art. 14b § 5 pkt 2 ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (j. t. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), art. 5 ust. 1 pkt 1, art. 7 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.),

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00