Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 15.05.2007, sygn. US.I/1-415/8/2007, Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim, sygn. US.I/1-415/8/2007

Czy wydatki poniesione z tytułu zakupu usług gastronomicznych można zakwalifikować jako koszty reprezentacji i w związku z tym nie uwzględniać w kosztach uzyskania przychodów prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 23, czy wydatki te, jako stanowiące podstawę działalności gospodarczej podatnika będą podlegały zaliczeniu w koszty uzyskania przychodów w całości ?

Pytanie podatnika

Na podstawie art. 216, art. 14 a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) - Naczelnik Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Tryb. postanawia stanowisko w indywidualnej sprawie przedstawione we wniosku z dnia 08.03.2007r. (wpływ do tut. organu 15.03.2007 r.) wg którego ponoszone w związku z organizowaniem spotkań marketingowych z kontrahentami wydatki na usługi gastronomiczne nie należy traktować jako kosztów reprezentacji, lecz jako koszty podstawowej działalności gospodarczej i w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów jako koszty reklamy - uznać za nieprawidłowe.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00