Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 04.10.2007, sygn. IB-PB3-423-1/07-4/MS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IB-PB3-423-1/07-4/MS
Czy przekazane gadżety i prezenty z logo firmy można uznać za materiały reklamowe, a wydatki na ich nabycie uznać, na podstawie art 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, za koszt uzyskania przychodów?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U.z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U.Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 04.07.2007r. (data wpływu 09.07.2007r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, uzupełnionym na wezwanie nr IP-PB3-406-1/07-3 z dn.30.07.2007r. pismem z dn.08.08.2007r. (data wpływu 13.08.2007r.) w zakresie uznania za koszty uzyskania przychodów wydatków poniesionych na nabycie gadżetów i prezentów opatrzonych logo firmy lub logo produktu, przekazywanych obecnym i potencjalnym kontrahentom, jako wydatki na materiały reklamowe
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right