Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 21.11.2007, sygn. IPPP1/443-196/07-2/SM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-196/07-2/SM

Czy przy przekazaniu środków trwałych i wyposażenia na rzecz Urzędu Gminy i Gminy zakupionego ze środków zakładu z odliczonym VAT-em związanym ze sprzedażą opodatkowaną i zwolnioną wystąpi VAT należny?Czy w sytuacji zakupionego przez zakład w trakcie działalności (w 2004 r.) środka trwałego samochód ciężarowy L gdzie VAT naliczony związany ze sprzedażą opodatkowaną i zwolnioną rozliczono procentowym wskaźnikiem i skorygowano za okres trzech lat, występuje konieczność przy przekazaniu majątku na rzecz Urzędu Gminy i Gminy korekty VAT-u naliczonego za pozostały okres dwuletni?Czy po wyrejestrowaniu VAT-Z i NIP-2 występuje konieczność złożenia w Urzędzie Skarbowym w sytuacji likwidacji zakładu komunalnego remanentu likwidacyjnego?Czy przysługuje Gminie prawo zwrotu w sytuacji nadwyżki VAT-u naliczonego nad należnym wykazanej w ostatniej deklaracji VAT za czerwiec 2007 r. złożonej w lipcu po zamknięciu zakładu (tj. po przekazaniu środków pieniężnych na rachunek budżetu i zamknięciu rachunku bankowego z dniem 30 czerwca 2007 r.)? Jak postąpić z tą nadwyżką, by zakończyć proces likwidacyjny zakładu z punktu widzenia podatku VAT?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Gminy przedstawione we wniosku z dnia 11.09.2007 r. (data wpływu 14.09.2007 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie likwidacji zakładu budżetowego - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 11.09.2007 r. (data stempla pocztowego) został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie likwidacji zakładu budżetowego.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00