Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 03.06.2008, sygn. IPPP1/443-515/08-2/SM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-515/08-2/SM

Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, iż w opisanej sytuacji nie opodatkowuje czynności nieodpłatnych dotyczących emisji spotów społecznych w rozumieniu ustawy VAT?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 07.03.2008 r. (data wpływu 17.03.2008 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania czynności związanych z emisją spotów społecznych - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 17.03.2008 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania czynności związanych z emisją spotów społecznych.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Txxxxxxx Xxxxxx S.A. została zawiązana jako telewizja publiczna. Spółka w ramach prowadzonej działalności gospodarczej wykonuje czynności opodatkowane, zwolnione, a także nie podlegające ustawie VAT. Podstawowym zadaniem Txxxxxxxx Xxxxxxxxxx jest wypełnianie misji publicznej. Ustawa o radiofonii i telewizji (Dz. U. z 2004r. Nr 254, poz. 2531 ze zm.) wymienia działania, jakie mogą być podejmowane w ramach misji publicznej - art. 1 oraz 21 ww. ustawy. Jedne z bardziej istotnych działań, jakie realizuje telewizja publiczna to dostarczanie informacji, popieranie twórczości artystycznej, literackiej, naukowej, działalności oświatowej, a także, stosownie do art. 1 ust. 3a upowszechnianie edukacji obywatelskiej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00