Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 15.09.2009, sygn. IPPB3/423-360/09-2/GJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-360/09-2/GJ

Czy w świetle przyjętego systemu rozliczeń pomiędzy konsorcjantami, Wnioskodawca będzie uprawniony do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych z tytułu nabywania praw do zamieszczania świadczeń reklamowych w czasie reklamowym, wypłacanych poszczególnym konsorcjantom, według zasad i proporcji ustalonej w umowie konsorcjum? Czy w świetle przyjętego systemu rozliczeń pomiędzy Konsorcjantami, Wnioskodawca będzie uprawniony do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na nabycie towarów i/lub usług przeznaczonych na promocję/reklamę działalności oznaczonej znakiem towarowym R, w tym w szczególności wszystkich/niektórych/poszczególnych Nadawców Programów R, podejmowanymi w celu maksymalizacji zasięgu udziału Nadawców Programów R w rynku słuchalności i rynku reklamy, zarówno: w części pokrywanej przez siebie zgodnie z ustalonymi zasadami współuczestnictwa konsorcjantów w finansowaniu tych czynności (w tym w szczególności barterowe koszty promocji), w części pokrywanej przez siebie poniesionej ponad ustaloną w umowie konsorcjum tzw. wartości promocji ( koszty gotówkowe)dla zwiększenia sprzedaży czasu reklamowego, w części pokrywanej przez pozostałych konsorcjantów w formie wynagrodzenia dla Wnioskodawcy, zgodnie z ustalonymi zasadami współuczestnictwa konsorcjantów w finansowaniu tych czynności?3. Czy w związku z realizowanymi przez Wnioskodawcę , zgodnie z umową konsorcjum, czynnościami promocyjnymi/reklamowymi działalności oznaczonej znakiem towarowym R, w tym w szczególności wszystkich/niektórych/poszczególnych Nadawców Programów w rynku słuchalności i rynku reklamy, Nadawcy Programów R, jako zobowiązani do współuczestnictwa w finansowaniu czynności promocyjnych/reklamowych, mają prawo do obniżenia swojego przychodu o koszty wynikające z faktury VAT wystawianych przez Wnioskodawcę, z tytułu realizacji tych czynności, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o CIT?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00