Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 07.10.2009, sygn. IPPP3/443-645/09-6/MPe, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-645/09-6/MPe

opodatkowanie nieodpłatnego przekazania towarów

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 23.07.2009 r. (data wpływu 31.07.2009 r.) uzupełnionego w dniu 14.09.2009 r. (data wpływu) na wezwanie z dnia 07.09.2009 r. oraz w dniu 24.09.2009 r. (data wpływu) na wezwanie z dnia 17.09.2009 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie nieodpłatnego przekazania towarów - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 31.07.2009 r. wpłynął ww. wniosek uzupełniony w dniu 14.09.2009 r. (data wpływu) na wezwanie z dnia 07.09.2009 r. oraz w dniu 24.09.2009 r. (data wpływu) na wezwanie z dnia 17.09.2009 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie nieodpłatnego przekazania towarów.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest właścicielem centrum handlowego w którym organizowane są różnego rodzaju imprezy, które w głównej mierze mają za zadanie przyciągnięcie większej ilości klientów odwiedzających centrum. W ramach tych imprez służących promocji centrum handlowego rozdawane są słodycze i gadżety firmowe oraz organizowane są różnego rodzaju konkursy i rozdawane są nagrody ufundowane przez sponsora, którym jest centrum handlowe (czasem wartość nagród przekracza 3500 zł). Spółka dokonuje powyższych zakupów w wybranym przez siebie supermarkecie na podstawie zawartej umowy współpracy oraz otrzymuje od tegoż sklepu faktury.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00