Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 17.05.2010, sygn. IPPP2/443-99/10-2/IG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-99/10-2/IG

VAT - w zakresie możliwości odliczenia lub zwrotu podatku naliczonego z faktury dokumentującej zakupy wykonane w związku z realizacją projektu

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko jednostki przedstawione we wniosku z dnia 24 lutego 2010r. (data wpływu 25 lutego 2010r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości odliczenia lub zwrotu podatku naliczonego z faktury dokumentującej zakupy wykonane w związku z realizacją projektu - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 25 lutego 2010r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości odliczenia lub zwrotu podatku naliczonego z faktury dokumentującej zakupy wykonane w związku z realizacją projektu.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca (dalej L) jest gospodarstwem pomocniczym Urzędu Wojewódzkiego, utworzonym w celu wykonywania w imieniu Wojewody zadań z zakresu administracji przejściami granicznymi woj. Majątek, którym administruje L jest własnością Skarbu Państwa.

Zgodnie ze statutem L w C zadania realizowane są w dwóch podstawowych obszarach. Pierwszym, jest bieżące utrzymanie przejść granicznych. Drugi to realizacja zadań inwestycyjnych, począwszy od przygotowania (planowanie), poprzez pozyskanie środków finansowych, wybór wykonawcy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, nadzór inwestorski nad realizacją aż do realizacji płatności i rozliczenia finansowego.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00