Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 18.08.2011, sygn. IBPP3/443-575/11/PH, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP3/443-575/11/PH

w zakresie opodatkowania zwrotu wniesionych w imieniu inwestora: opłat skarbowych, opłat za wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów oraz uzgodnienia dokumentacyjne - zud

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 16 maja 2011r. (data wpływu 18 maja 2011r.), uzupełnionym pismem z dnia 25 lipca 2011r. (data wpływu 29 lipca 2011r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania zwrotu wniesionych w imieniu inwestora: opłat skarbowych, opłat za wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów oraz uzgodnienia dokumentacyjne - zud jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 18 maja 2011r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania zwrotu wniesionych w imieniu inwestora: opłat skarbowych, opłat za wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów oraz uzgodnienia dokumentacyjne zud.

Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 25 lipca 2011r. (data wpływu 29 lipca 2011r.).

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący zaistniały stan faktyczny:

Wnioskodawca jest czynnym podatnikiem VAT, prowadzi działalność w zakresie opracowywania dokumentacji projektowej branży elektrycznej. Wnioskodawca wykonuje usługi w oparciu o podpisaną umowę na wykonanie dokumentacji projektowej. Umowa określa koszt opracowania projektu tj.: kwota netto, kwota VAT, kwota brutto.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00