Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 21.05.2012, sygn. IPPP2/443-211/12-2/AK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-211/12-2/AK

Wnioskodawca dokonując przekazania bądź sprzedaży punktów premiowych na rzecz Klientów nie dokonuje świadczenia usług, a w związku z powyższym nie jest zobowiązany do wystawienia faktury VAT dokumentującej ich przekazanie.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 25 sierpnia 2011r. (data wpływu 27 lutego 2012r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT czynności przyznawania punktów premiowych klientom - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 27 lutego 2012r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT czynności przyznawania punktów premiowych klientom.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka P. Sp. z o.o. planuje zorganizować i prowadzić wielopartnerski program promocyjny, mający na celu zwiększanie satysfakcji i lojalności klientów, jak również zwiększanie obrotów firm partnerskich biorących udział w programie będących usługobiorcami Spółki. Program służyć będzie budowaniu lojalności klientów względem partnerów będących usługobiorcami Spółki jak i samej Spółki czego środkiem ma być nagradzanie klientów za zakupy dokonane u partnerów biorących udział w programie. Każdy uczestnik programu będzie zbierał punkty premiowe. W przeliczeniu 1 pkt premiowy będzie odpowiadał kwocie 1 zł.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00