Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 18.06.2012, sygn. IPPP3/443-328/12-2/MPe, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-328/12-2/MPe

W zakresie nieodpłatnego przekazania próbek i prezentów o małej wartości

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 20.02.2012 r. (data wpływu 22.03.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie nieodpłatnego przekazania próbek i prezentów o małej wartości jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 22.03.2012 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie nieodpłatnego przekazania próbek i prezentów o małej wartości.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Głównym obszarem działalności Wnioskodawcy jest dystrybucja wyrobów winiarskich oraz innych napoi alkoholowych i bezalkoholowych (Towary) a także komponentów smakowych używanych do przygotowania koktajli w gastronomii (Syropy). W ramach prowadzonej działalności Wnioskodawca podejmuje szereg przedsięwzięć mających na celu wspieranie sprzedaży dystrybuowanych marek towarów. Działania te mają na celu zapoznanie kontrahentów oraz konsumentów (zarówno obecnych, jak i potencjalnych) z szeroką ofertą handlową Wnioskodawcy. W konsekwencji działania Wnioskodawcy mają przyczynić się do zwiększenia zainteresowania dystrybuowanymi towarami, a co za tym idzie do zwiększenia ich sprzedaży. Towary i Syropy dystrybuowane są w ramach sprzedaży hurtowej i detalicznej w tym także w restauracjach i innych lokalach gastronomicznych (np. bary hotelowe, winne bary).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00