Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 05.11.2012, sygn. IPPP2/443-1019/12-2/BH, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-1019/12-2/BH

Podstawę opodatkowania stanowi cena brutto "półkowa" wydawanych w ramach Programu towarów.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 28.09.2012 r. (data wpływu 8.10.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania sprzedaży towarów w ramach Programu lojalnościowego jest - prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 8.10.2012 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania sprzedaży towarów w ramach Programu lojalnościowego.

W przedmiotowym wniosku zostały przedstawione następujące stany faktyczne:

Sp. z o.o. (dalej: Spółka) jest członkiem Grupy będącej dystrybutorem towarów w następujących kategoriach: prasa, książki i inne wydawnictwa, nagrania muzyczne i filmowe, gry, sprzęt i oprogramowanie komputerowe, artykuły biurowe, zabawki, upominki, napoje, artykuły spożywcze i tytoniowe. Spółka jest zarejestrowanym czynnym podatnikiem VAT. Prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci salonów i sklepów, przy czym poszczególne towary sprzedawane są różnymi stawkami VAT.

Spółka wraz z innymi spółkami z Grupy, tj. S. Sp. z o.o. oraz C. Sp. z o.o. (dalej łącznie: Spółki handlowe) ustanowiły EL. Sp. z o.o. podmiotem zarządzającym (za wynagrodzeniem) na ich rzecz programami lojalnościowym mającymi na celu promocję sprzedaży towarów i usług (produktów) prowadzoną w sieci sklepów zarządzanych przez Spółki handlowe (zarejestrowani czynni podatnicy VAT).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00