Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 19.11.2012, sygn. IPPP2/443-806/12-2/RR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-806/12-2/RR

Obowiązek uiszczenia opłaty, o której mowa w art. 13² ust. 1 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi - wysokości 10% podstawy opodatkowania świadczonych usług reklamowych

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 22 sierpnia 2012 r. (data wpływu 24 sierpnia 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w zakresie właściwego zastosowania przepisu art. 13² ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 24 sierpnia 2012 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w zakresie właściwego zastosowania przepisu art. 13² ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. (Wnioskodawca) jest agencją reklamy zewnętrznej specjalizującą się w reklamach wielkoformatowych. W dniu 19 maja 2011 r. Wnioskodawca zawarł z domem mediowym X. sp. z o.o. (X.) umowę zlecenie, której przedmiotem była realizacja kampanii reklamowej dla klienta X., tj. wykonanie dwóch wielkoformatowych reklam zewnętrznych piwa: jednej reklamy w W. i jednej w G.. Zgodnie z postanowieniami tej umowy, Wnioskodawca był zobowiązany do dysponowania tytułem prawnym do powierzchni reklamowych, zainstalowania reklam na powierzchniach reklamowych, a także do monitorowania oświetlenia, stanu technicznego i estetyki zainstalowanych reklam. Odrębną umową zawartą w tym samym dniu X. zlecił Wnioskodawcy wyprodukowanie reklam, tj. wyprodukowanie dwóch wielkoformatowych reklam zewnętrznych piwa w postaci nadruku na siatce winylowej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00