Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 23.10.2012, sygn. IPPP3/443-820/12-2/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-820/12-2/JK

Opodatkowanie przekazania wycieczek zwycięzcom programu promocyjnego oraz prawa do odliczenia podatku związanego z nabyciem wycieczek

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony przedstawione we wniosku z dnia 01.08.2012 r. (data wpływu 13.08.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania przekazania wycieczek zwycięzcom programu promocyjnego oraz prawa do odliczenia podatku związanego z nabyciem wycieczek - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13.08.2012 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania przekazania wycieczek zwycięzcom programu promocyjnego oraz prawa do odliczenia podatku związanego z nabyciem wycieczek.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie produkcji farb i lakierów. W celu intensyfikacji swojej sprzedaży Wnioskodawca zawarł z agencją reklamową (Agencja) jedną generalną umowę na podstawie której Agencja przygotowuje dla Wnioskodawcy różnego rodzaju programy marketingowe mające na celu zwiększenie sprzedaży jego produktów oraz poprawę ich wizerunku na rynku. W przypadku poszczególnych programów Agencja jest odpowiedzialna za:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00