Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 29.10.2013, sygn. ILPP1/443-695/13-4/AW, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-695/13-4/AW
Uznanie przeprowadzanej akcji promocyjnej za odpłatne świadczenie usług.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z o.o., przedstawione we wniosku z dnia 30 lipca 2013 r. (data wpływu 2 sierpnia 2013 r.), uzupełnionym pismem z dnia 14 października 2013 r. (data wpływu 16 października 2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania przeprowadzanej akcji promocyjnej za odpłatne świadczenie usług jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 2 sierpnia 2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania przeprowadzanej akcji promocyjnej za odpłatne świadczenie usług. Ww. wniosek został uzupełniony pismem z dnia 14 października 2013 r. o przedstawienie własnego stanowiska w sprawie oraz dodatkową opłatę.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka jest firmą farmaceutyczną zajmującą się sprzedażą produktów leczniczych, wyrobów medycznych i preparatów kosmetycznych. Zdecydowana większość towarów sprzedawana jest do hurtowni farmaceutycznych, hurtownia dalej dokonuje ich sprzedaży do aptek. W celu intensyfikacji sprzedaży oraz wzmocnienia swojej pozycji na rynku, Spółka chce zorganizować okresowe akcje promocyjne określonych produktów polegające na:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right