Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 19.04.2013, sygn. IPPP1/443-324/13-2/AW, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-324/13-2/AW

wyłączenie z opodatkowania aportu mienia likwidacyjnego , korekta podatku VAT

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Zainteresowanego, przedstawione we wniosku z dnia 09.04.2013r. (data wpływu 12.04.2013r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie wyłączenia z opodatkowania aportu mienia likwidacyjnego oraz obowiązku korekty podatku VAT - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 12.04.2012r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie wyłączenia z opodatkowania aportu mienia likwidacyjnego oraz obowiązku korekty podatku VAT.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca jest samorządowym zakładem budżetowym, będącym zarejestrowanym podatnikiem VAT, prowadzącym działalność na podstawie regulacji USG (ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm. dalej USG), UFP (ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn zm. dalej UFP), uchwały Rady Miejskiej z dnia 4 września 1991 r. w sprawie utworzenia Komunalnego Zakładu Budżetowego oraz statutu. Zgodnie z § 2 statutu, KZB jest jednostką organizacyjną Gminy Miejskiej L. (dalej: Gmina, Urząd lub Gmina L.), która pokrywa koszty prowadzonej działalności z dochodów własnych oraz dotacji L.

Zgodnie z § 3 statutu, przedmiotem działalności KZB jest:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00