Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 25.11.2013, sygn. IPPB2/415-621/13-3/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-621/13-3/MK

Powyższy sposób opodatkowania przedmiotowych nagród nie będzie stał w sprzeczności z systemem obsługującym program, który pozwala na bezpośrednią alokację punktów uzyskanych przez konsumentów do zakupu u poszczególnych Organizatorów. Bowiem jak wskazał Wnioskodawca taki mechanizm zapewnia możliwość bezpośredniego powiązania pomiędzy nabyciem towarów i usług od poszczególnych Organizatorów, a wydaną nagrodą.Zatem spółka będzie miała wiedzę o ilości zdobytych punktów z tytułu zakupionych przez Konsumentów towarów i usług.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 21.08.2013 r. (data wpływu 26.08.2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników programu lojalnościowego organizowanego przez Spółkę związanych z otrzymaniem nagrody oraz ciążących na spółce obowiązkach informacyjnych jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 26.08.2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników programu lojalnościowego organizowanego przez Spółkę związanych z otrzymaniem nagrody oraz ciążących na spółce obowiązkach informacyjnych.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

X S.A. jest podmiotem działającym w branży kosmetycznej. Spółka posiada 100% udziałów w dwóch spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością - Laboratorium Kosmetycznym X Sp. z o.o. (dalej: Spółka A) oraz Kosmetycznych Instytutach X Sp. z o.o. (dalej: Spółka B,). Jednocześnie, Spółka jest większościowym udziałowcem Hoteli X Sp. z o.o. (dalej: Spółka C). W związku z tym, że Spółka C posiada 100% udziałów w trzech spółkach zależnych Hoteli Y Sp. z o.o., Hotel Z Sp. z o.o. oraz Hotel M Sp. z o.o. Spółka jest pośrednio zaangażowana kapitałowo w działalność Hoteli. Wszystkie te podmioty tworzą grupę XYZ, oferującą towary i usługi pod marką X, będącą jedną z najcenniejszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich marek.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00