Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 25.11.2013, sygn. IPPB2/415-617/13-4/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-617/13-4/MK

PIT - w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników Programu lojalnościowego organizowanego przez Spółkę związanych z otrzymaniem nagrody oraz ciążących na spółce obowiązkach informacyjnych

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 21.08.2013 r. (data wpływu 26.08.2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników Programu lojalnościowego organizowanego przez Spółkę związanych z otrzymaniem nagrody oraz ciążących na spółce obowiązkach informacyjnych jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 26.08.2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników programu lojalnościowego organizowanego przez Spółkę związanych z otrzymaniem nagrody oraz ciążących na spółce obowiązkach informacyjnych.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka jest podmiotem działającym w branży kosmetycznej. Działalność Spółki koncentruje się na produkcji i dystrybucji kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Spółka należy do grupy podmiotów działających na rynku kosmetycznym pod marką X, będącą jedną z najcenniejszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich marek.

Pod marką X sprzedawane są trzy kategorie produktów, którymi są kosmetyki oferowane przez Spółkę, profesjonalne usługi kosmetyczne świadczone przez Kosmetyczne Instytuty X (dalej: Spółka A oraz usługi hotelowe w ofercie H. Y Sp. z o.o., H. Z Sp. z o.o. oraz H. A Sp. z o.o. (dalej łącznie: Hotele Spa). Przy czym, Hotel Spa A w związku z realizacją inwestycji w P. Z., rozpocznie świadczenie usług hotelowych w niedalekiej przyszłości.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00