Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 15.04.2014, sygn. ILPB3/423-16/14-2/JG, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-16/14-2/JG

W którym momencie u Wnioskodawcy powstaje przychód podatkowy z tytułu świadczenia usługi przeprowadzenia kampanii promocyjnej na rzecz Spółki? Czy przychód z tytułu wynagrodzenia za usługę będącą przedmiotem umowy powstał w 2013 roku, w dacie każdorazowego wystawienia faktury częściowej w wysokości kwoty netto objętej tą fakturą?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczona odpowiedzialnością przedstawione we wniosku z 13 stycznia 2014 r. (data wpływu 16 stycznia 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie momentu powstania przychodu podatkowego - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 16 stycznia 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie momentu powstania przychodu podatkowego.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca zawarł z inną spółką z o.o. (dalej zwana: Spółką) umowę, na podstawie której zobowiązał się do świadczenia usługi polegającej na przeprowadzeniu intensywnej akcji promocyjnej Spółki w okresie od 1.11.2013 r. do 31.12.2015 r.

Na realizowaną usługę przeprowadzenia akcji promocyjnej Spółki składają się następujące świadczenia Wnioskodawcy: (1) umieszczenie nazwy i znaku graficznego Spółki w szczególności na posiadanych pojazdach rajdowych biorących udział w rajdach terenowych na terytorium wielu krajów, na kombinezonach rajdowych kierowcy, pilota i innych członków teamu, w parku serwisowym, na namiocie garażowym, balonach, roll-upach, bannerach, na stronach internetowych, portalach oraz innych materiałach i gadżetach reklamowych, (2) przyznanie Spółce tytułu oficjalnego Sponsora (3) przekazywanie materiałów reklamowych z logo Sponsora, (4) uczestnictwo zespołu rajdowego w rajdach mających odbyć się: w 2013 r. (po dniu zawarcia umowy), w 2014 i 2015 roku (z wyłączeniem rajdu D.) (5) przeprowadzanie akcji informacyjnych dotyczących imprez, w których bierze udział zespół rajdowy (6) organizacja i przeprowadzenie testów samochodów oraz treningów z udziałem członków zespołu rajdowego, (7) udzielanie nieodwołalnie i bezterminowo zgody na wykorzystanie przez Spółkę oraz jego następców prawa do wykorzystywania wizerunku zespołu oraz Wnioskodawcy, utrwalonego w jakiejkolwiek formie na wszelkich polach eksploatacji, w trakcie i/lub w związku ze świadczoną usługą.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00