Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 05.08.2014, sygn. ILPP2/443-448/14-5/MR, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-448/14-5/MR

Uznanie przeprowadzanej akcji promocyjnej za odpłatne świadczenie usług.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, przedstawione we wniosku z 24 kwietnia 2014 r. (data wpływu 29 kwietnia 2014 r.) uzupełnionym pismem z 23 lipca 2014 r. (data wpływu 25 lipca 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania wykonywanych świadczeń za usługi, bądź rabat oraz sposobu dokumentowania tych czynności jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 29 kwietnia 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania wykonywanych świadczeń za usługi, bądź rabat oraz sposobu dokumentowania tych czynności. Wniosek uzupełniono 25 lipca 2014 r. o doprecyzowanie opisu sprawy.

We wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca (Spółka) jest producentem wyrobów farmaceutycznych. Sprzedaży swoich wyrobów zgodnie z przepisami ustawy prawo farmaceutyczne dokonuje wyłącznie poprzez hurtownie farmaceutyczne. Spółka współpracuje bezpośrednio z hurtowniami farmaceutycznymi w celu intensyfikacji sprzedaży.

Wnioskodawca zawarł nową umowę o współpracy z Hurtowniami. W par. 1 pkt 4-7 umowy o współpracy usługobiorca (hurtownia farmaceutyczna) zobowiązuje się do realizacji akcji promocyjnych organizowanych przez Spółkę. Akcje promocyjne skierowane są do aptek w ramach tych akcji, apteki będą mogły nabywać po obniżonych cenach niektóre wyroby Spółki.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00